Risikostyring
Gør jeres dokumenthåndtering effektiv
Elektronisk dokumentstyring sikrer, at dine medarbejdere altid får vist den nyeste og opdaterede version af et dokument. Det er let for medarbejderne at tilgå processer, instruktioner, procedurer og bilag, uanset om de bruger en mobiltelefon, tablet eller computer.
Tilgængelighed og brugervenlighed for medarbejderne sikrer en effektiv styring af jeres processer og compliance i organisationen.
Læs mere om vores primære funktioner i vores dokumentmodul nedenfor.
Risikovuredering funktioner
Gør risikovurdering simpelt
Det skal være let at opbygge en formular
Du opbygger dine formularer ved at trække og slippe felter ind i arbejdsområdet. Du kan designe flotte layouts på dine formularer, så de ser ordentlige ud på tablets og mobiltelefoner. Dette gør det let for medarbejderne at indtaste og opsamle data i hele virksomheden.
Fra risiko til handling
Feedback og styring skaber kvalitet
Med logik kan du gøre visning af felter dynamisk, således at indholdet, der vises, er afhængig af de indtastede data. Du har også mulighed for at validere data, som medarbejderne indtaster, automatisk. Både logik og validering kan bruges sammen, men også hver for sig, alt efter formål.
Grafisk risikomatrix
Gruppering af risici skaber ensartethed
Du opbygger dine formularer ved at trække og slippe felter ind i arbejdsområdet. Du kan designe flotte layouts på dine formularer, så de ser ordentlige ud på tablets og mobiltelefoner. Dette gør det let for medarbejderne at indtaste og opsamle data i hele virksomheden.