Risikostyring

Gør jeres dokumenthåndtering effektiv

 

Elektronisk dokumentstyring sikrer, at dine medarbejdere altid får vist den nyeste og opdaterede version af et dokument. Det er let for medarbejderne at tilgå processer, instruktioner, procedurer og bilag, uanset om de bruger en mobiltelefon, tablet eller computer.

Tilgængelighed og brugervenlighed for medarbejderne sikrer en effektiv styring af jeres processer og compliance i organisationen.

Læs mere om vores primære funktioner i vores dokumentmodul nedenfor.

Risikovuredering funktioner

Gør risikovurdering simpelt

Det skal være let at opbygge en formular

Du opbygger dine formularer ved at trække og slippe felter ind i arbejdsområdet. Du kan designe flotte layouts på dine formularer, så de ser ordentlige ud på tablets og mobiltelefoner. Dette gør det let for medarbejderne at indtaste og opsamle data i hele virksomheden.

Fra risiko til handling

Feedback og styring skaber kvalitet

Med logik kan du gøre visning af felter dynamisk, således at indholdet, der vises, er afhængig af de indtastede data. Du har også mulighed for at validere data, som medarbejderne indtaster, automatisk. Både logik og validering kan bruges sammen, men også hver for sig, alt efter formål.

Grafisk risikomatrix

Gruppering af risici skaber ensartethed

Du opbygger dine formularer ved at trække og slippe felter ind i arbejdsområdet. Du kan designe flotte layouts på dine formularer, så de ser ordentlige ud på tablets og mobiltelefoner. Dette gør det let for medarbejderne at indtaste og opsamle data i hele virksomheden.